Prisutdelning

9 06 2008

Nedan följer de som vunnit priser under Frispel2. Stort grattis till er!

1:a plats (vinner 1 spel, 1 t-shirt, 1 keps och 1 affisch):

Åldersgrupp 0-9 år: Spelare
Åldersgrupp 10-15: Erik
Åldersgrupp 16- : Everlost

2:a plats (vinner 1 promospel, 1 t-shirt & 1 keps):

Åldersgrupp 0-9 år: Adde
Åldersgrupp 10-15: Agge på delad andra plats med Dattebayo
Åldersgrupp 16- : Dragonfangs

3:e plats (vinner 1 t-shirt, 1 keps, 1 badge & 1 musmatta):

Åldersgrupp 0-9 år: Alex
Åldersgrupp 10-15: 
Åldersgrupp 16- : Rasmus 

I vår utlottning vann Noah, Elvis och Slash-J varsin valfri pryl ur vårt prisförråd🙂

Alla vinarna kontaktas via mail eller telefon under veckan om var och när ni kan hämta er priser. Ett stort grattis än en gång och välkomna åter till hösten! Håll utkik här i bloggen efter bilder och för mer information angående Frispel3 till hösten!


Åtgärder

Information

9 responses

9 06 2008
Slash J aka Jeremy

härligt…
att jag fick vinna något i utlottningen…
då väljer jag såklart en svart guitar hero t-shirt som jag kan glida runt i hela sommaren !

hoppas jag kan få den innan jag åker upp till Stockholm,så jag kan visa mig stolt inför min pappa…
som är en sopa på guitar hero!

9 06 2008
Slash J aka Jeremy

varför fanns det ingen vinnare på 3e platsen?

10 06 2008
frispel

Slash J – Agge och Dattebayo hamnade på samma poäng och fick dela andraplatsen. Därav ingen på tredjeplats i gruppen 10-15 år.

12 06 2008
Erik - vinnare 1:a plats, alder: 10-15

Halloj alla har po frispel… Fick nyss reda po att jag vunnit Frispelstavlingen och ar skitglad… men har ett problem… sitter just nu i Sydkorea, mitt hemland och ska vara her i en vecka till. Kan jag mojligtvis fa ert nummer, ni som holler i denna tevlingen och skicka det till min mail tha.erik@hotmail.com. Tack po forhand. Erik no.1 xD

12 06 2008
frispel

Erik – Japp grattis!🙂 Jag har just mailat dig om saken, och inga problem din vinst väntar här på dig.
/Mats för spelgruppen

13 06 2008
Erik

Jo ville bara s’a’ja en sak till. Jag tycker att denna t’a’vlingen va skitkul, och att ni som st’a’llde upp gratis att jobba ska ha ett stort tack! Hoppas ni kommer med fler frispel lite oftare. Jag kommer absolut n’a’sta gong!

*Erik* vinnare: frispel2

16 06 2008
frispel

Erik – Vad rolig att du hade skoj på Frispel!🙂 Det har vi som jobbar med det också! Men faktum är att vi som anordnar det hela inte jobbar gratis. Vi är anställda som bibliotekarier här på biblioteket allihop. Vi jobbar på olika avdelningar i huset (barn/unga, skönlitteratur, natur/teknik och humaniora/samhälle) men har också slagit oss samman i en spelgrupp.

Som läget är just nu tror jag inte att vi hinner anordna Frispel mer än tre gånger om året, men vi får se hur det utvecklar sig.

Välkommen tillbaka till hösten!

/Mats för spelgruppen.

20 06 2008
Erik

När kan man komma och hämta sitt pris?🙂 Är hemma nu igen. Tittar denna bloggen varje dag så bara skriv en tid så får jag se om den tiden går🙂

Hälsningar Erik

23 06 2008
frispel

Erik: Den här veckan går onsdag 10.30-19.00, torsdag 10.00-17.00 och fredag 10.00-17.00. Skriv gärna ungefär när du kommer så håller jag mig i krokarna. Jag hittas vid informationsdisken på avd: skönlitteratur – tredje våningen.

Hälsar
/Mats

Kommentera

